8 saveta kako da uđete u kondiciju ovoga proleća

Zima je sezona „jake“ hrane i vreme kada obično ne razmišljamo previše o unetim kalorijama. Međutim, već prvi topliji prolećni dani počinju da nas podsećaju da treba da se pobrinemo o svom izgledu i „suočimo“ sa svim onim dodatnim kalorijama koje smo uneli tokom zime.

Osim toga, nije samo estetski momenat u pitanju već i celokupno zdravlje jer je vreme veće pasivnosti uticalo na našu fizičku kondiciju i rad svih organa.

Najveći „udar“ je svakako imala jetra, koja se iz dana u dan borila sa… da ne nabrajamo… znate već i sami šta se sve jelo prošle zime.

Dakle, vreme je da jetra „odahne“ uz lakšu hranu, a mišići se pokrenu i vrate u formu.

Vratiti se u kondiciju uz (malo) muke

Sticanje kondicije ne mora biti teško – možete smršati prateći ove jednostavne trikove, koji mogu učiniti čuda za vaše telo.

Sigurni smo da ćete se i dobro zabaviti jer ne iziskuju previše napora, a rezultati postaju brzo vidljivi.

Saveti su prilagođeni i onima koji nemaju vremena ili sredstava za odlazak u teretanu.

Trikovi za brzo dostizanje kondicije ovog proleća

1. Počnite da se više krećete rano ujutru

Budući da je vreme sve lepše i lepše, steknite naviku da ustanete nešto ranije svakog dana (dovoljno je i 30 minuta) i idete u šetnju ili na lagano trčanje.

Trčanje nije za svakoga iako je jedan od najefikasnijih treninga. Ako ne možete da trčite, onda hodajte, jer je i to odlična vežba.

Tridesetominutna šetnja pomaže sagorevanju oko 90-360 kalorija. Šta god da izaberete, uradite to ujutru. Pojedite jabuku pre jutarnjeg vežbanja da biste ubrzali metabolizam i podstakli trening.

2. Ples

Ples je zabavan način da uđete u formu. Ne zaboravite da je većina plesača vitka upravo zbog svakodnevnog pokreta.

Možete izabrati ples koji volite ili probati nešto sasvim novo. Nikada niste igrali balet? Pa vreme je da naučite njegove osnove uz neki od Jutjub klipova za početnike.

Možda će vam u početku biti teško, ali ćete s vremenom zavoleti ples i svoje savršeno telo.

Muškarac ste i mislite da će igranje baleta uticati na vašu muževnost? Ne robujte predrasudama, već probajte!

Balet pomaže u toniranju tela, poboljšava fleksibilnost i sagoreva MNOGO kalorija.

Hip-hop ples takođe može pomoći da se brzo pripremite za sezonu kupaćih kostima i da održite svoju težinu pod kontrolom tokom letnje sezone.

3. Održavajte baštu ili napravite svoj zeleni kutak

Počnite da održavate baštu ili neki komad zemlje ispred svog stana ili zgrade u rano proleće da biste došli u formu pre leta.

Ne samo da ćete sagoreti oko 300 kalorija na sat već ćete poboljšati svoje zdravlje i uzgajati nešto što ćete moći da pojedete (ako gajite voće i povrće) ili što će ukrasiti okolinu (cveće).

4. Vežbe snage pomažu da BRZO postane fit

Ukoliko niste do sada previše radili sa tegovima i tegićima – vreme je da ih uključite u svakodnevnu rutinu. Predlažemo vam da u „igru“ uključite i rusko zvono ili girju – rekvizit koji služi i za kardio vežbe i za vežbe snage. Ako nikada niste dizali tegove, odlučite se za rusko zvono od 3 do 5 kg. Koristite ga da tonirate ruke, ramena, torzo i zadnjicu.

Postoji mnogo vežbi s ovim rekvizitom. Izaberite svoje omiljene i radite ih redovno.

5. Započnite dan zelenim smutijem

Кada pokušavate da uđete u formu, ključno je da se hranite zdravo i odaberete prave namirnice. Zeleni smuti za doručak je jedan od najzdravijih načina da započnete dan.

Zeleni smutiji su obogaćeni esencijalnim vitaminima i mineralima i moćnim antioksidansima, koji pomažu u prevenciji različitih bolesti, uključujući maligne bolesti.

Zeleni smutiji podstiču metabolizam, povećavaju nivo energije i pomažu da izgubite težinu. Takođe, mogu poboljšati čistoću i teksturu vaše kože.

6. Prošetajte tokom vikenda

Planinarenje je odličan i zdrav trening koji svakako treba da uključite u prolećnu rutinu vežbanja. Ako živite u oblasti koja ima brda ili planine, nemate izgovora da preskočite ovaj trening.

Planinarenje je zabavna porodična aktivnost, tako da možete uživati u prelepoj prolećnoj prirodi sa svojom porodicom dok sagorevate dosta kalorija.

7. Počnite da vozite bicikl

Biciklizam je intenzivan trening koji pomaže u toniranju mišića nogu, trbušnjaka i zadnjice. Štaviše, pomaže u sagorevanju masti na celom telu.

Za prevoz možete koristiti bicikl umesto automobila ili autobusa. Istovremeno ćete uštedeti novac i biti u formi.

8. Probajte pilates

Pilates pomaže da ojačate mišiće, poboljšate fleksibilnost i dobijete ravan stomak. Toliko je prednosti pilatesa za zdravlje i gubitak težine, te je preporučljivo da ove vežbe radite cele godine.

Кada se radi pravilno, pilates vam može pomoći da sagorite mnogo neželjenih kalorija bez gotovo ikakvog napora. Кao dodatni bonus, pomaže vam da se opustite i spavate bolje.

Zaključak

Ovo je samo nekoliko zabavnih i lakih načina da se brzo vratite u formu i budete fit ovog proleća. Takođe, možete da se odlučite za plivanje, jogu, džogiranje ili intervalne treninge da biste ispunili željene ciljeve.

Ne zaboravite da pijete dovoljno vode, jedite zdravo i spavajte. Ako svakodnevno konzumirate prerađenu hranu i pijete sokove, teško da ćete se lako vratiti u formu, bez obzira na to koliko naporno radite.

Sada znate recept za dobru kondiciju ovog proleća – primenite ga, učinite nešto dobro za sebe već danas!

OZNAKE: aktivnostkondicijavežbanje

NEWSLETTER

Moj Wiener portal